Įmonių steigimas

Susidūrus su uždarosios akcinės bendrovės (UAB) steigimo procedūros subtilybėmis, reikėtų pagalvoti apie alternatyvą steigimui – UAB pirkimą. Ką reikia žinoti prieš apsisprendžiant, kas geriausiai atitinka Jūsų interesus – UAB steigimas at UAB pirkimas?

 

Sprendimas steigti naują UAB gali pasirodyti nepatrauklus, nes gali pritrūkti teisės aktų reikalaujamų lėšų bendrovės minimaliam įstatiniam kapitalui. Nuo sprendimo steigti UAB taip pat gali atgrasyti steigimo procesas, kuris užtrunka iki 10 darbo dienų, nes jo metu reikia ne tik rezervuoti bendrovės pavadinimą ir parengti steigimo dokumentus, bet ir šiuos dokumentus patvirtinti notarų biure bei įregistruoti Juridinių asmenų registre. Be to, naujos bendrovės steigimas susijęs su anspaudo gamyba, kaupiamosios ir atsiskaitomosios sąskaitų banke atidarymu ir panašiai.

 

UAB pirkimas padeda išvengti steigimo dokumentų (steigimo akto ar sutarties, įstatų, steigiamojo susirinkimo sprendimo ar protokolo ir kitų) rengimo, taip pat bendrovės įstatinio kapitalo formavimo procedūros. Be to, perkant UAB, nereikia tvirtinti steigimo dokumentų notarų biure ir juos registruoti Juridinių asmenų registre. Taip pat išvengiama antspaudo gamybos, UAB buveinės adreso registravimo ir panašių rūpesčių. Pabrėžtina, kad UAB pirkimas yra be abejonės geriausias variantas tiems, kas savo bendrovės veiklą nori pradėti kuo įmanomai greičiau.

 

UAB pirkimo–pardavimo dokumentai (akcijų pirkimo–pardavimo sutartis) parengiami itin greitai – dėl visų UAB pirkimo procedūrų galima susitarti vos per vieną susitikimą. Išsirinkę Jums tinkantį parduodamos bendrovės pavadinimą, pateikę būsimo akcininko (ar būsimų akcininkų) ir direktoriaus duomenis ir sutartu laiku atvykę į paskirtą susitikimą, galėsite pasirašyti parengtą akcijų pirkimo–pardavimo sutartį, akcininko (-ų) sprendimą dėl direktoriaus paskyrimo, taip pat UAB dokumentų priėmimo–perdavimo aktą, kurio pagrindu bus perduoti visi bendrovės dokumentai (įstatai, išplėstinis raštas, draudėjo pažymėjimas, banko sutartys dėl bendrovės sąskaitų bei kiti) ir antspaudas. Dokumentai dėl parduodamos UAB akcininko (-ų) ir direktoriaus pakeitimo pateikiami Juridinių asmenų registro centrui, kuriame atitinkami duomenys atnaujinami per tris darbo dienas. Svarbu atkreipti dėmesį, kad nepaisant to, kad duomenys Juridinių asmenų registro centre atnaujinami per tris darbo dienas, naujas UAB vadovas ir jos akcininkas (-ai) savo pareigas gali eiti nedelsiant, tai yra UAB pirkimo dieną.

 

Lietuvoje įsteigtos UAB pirkimas ypač patogus bendrovę įsigyti norintiems užsieniečiams, nes jiems naujos UAB steigimo procedūros užtrunka ilgiau negu Lietuvos Respublikos piliečiams. UAB perkantiems užsieniečiams tereikės vienai dienai atvažiuoti į Lietuvą visiems reikalingiems UAB pirkimo veiksmams atlikti.

 

Nuspendėte pirkti UAB? Kreipkitės į Vilniuje įsikūrusį Finansų biurą. Mūsų komanda ne tik atsakys į su UAB pirkimu susijusius klausimus, bet ir greitai bei už priimtiną kainą parengs visus reikalingus dokumentus ir padės išsirinkti Jums patogiausiame mieste arba vietovėje įregistruotą bendrovę su teigiamu balansu ir gera kredito istorija.

Visos teisės saugomos © Finansų Biuras. 2007 - 2024 SEO: Market Rats

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.